EXKLUZíVNY POHĽAD

10.10.2016

CURLING MASKARA

Po prvý krát som mala možnosť vyskúšať túto skvelú maskaru ešte pred jej oficiálnym uvedením na trh. Moje vlastné mihalnice sú slabučké a nie sú ani veľmi výrazné...

Vždy som závidela (samozrejme v dobrom) dievčatám ktoré mali nádherné dlhé mihalnice aj bez výrazného maľovania.

S touto maskarou som si splnila ten sen...odvtedy mám krásne a jedinečné mihalnice a ešte aj vyživené...

PRETO.....

Stočené mihalnice zvýraznia vaše oči 👀 👀 a dodajú im dojem sviežosti. Hustá a zakrivená štetinka tejto špirály dodá vašim očiam elegantné zaoblenie, zatiaľ čo jej ľahká tekutá textúra vám zaručí dlhotrvajúci kučeravý efekt... 🔝 🔝 🔝

Prirodzene vytáča mihalnice, nelepia sa a je bez Pantenolu... ✅ ✅ ✅

Jej jedinečné vlasnosti a exkluzívny pohľad pre ktoré si ju každá zamilujeme...

✅bez pantenolu
✅nezlepia sa
✅hustá zakrivená štetinka
✅stočené mihalnice
✅elegantné zaoblenie
✅dlhotrvajúci kučeravý efekt


A dobrá správa je že si ju viete aj vyskúšať skôr ako si ju kúpite...

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky